Centrum pomocy

 

kupowanie_1.png
Zamówienia i dostawa
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia O każdym etapie informujemy również drogą mailową Oczywiście dzwoniąc do nas również otrzymasz takie informacje
Jakie sposoby płatności obsługujecie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą: Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w mailu z zamówieniem) Systemu płatności Przelewy24.pl obsługujący większość polskich banków i kart płatniczych Systemu...
Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem, w przypadku przesyłki pobraniowej znajduje się ona pod listem przewozowym, o czym informujemy na liście Na życzenie fakturę możemy wysłać mailowo
Jak kupić na raty?
Obecnie nie mamy takiej możliwości ale pracujemy nad tym.
Na mojej fakturze są błędne dane, jak mogę to poprawić?
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki za granicę ale każdą wysyłkę wyceniamy indywidualnie zależnie od wagi towaru i kraju do jakiego nadajemy przesyłkę. Skontaktuj się z nami celem poznania szczegółów.
Zobacz wszystkie
gwarancja_1.png
Gwarancja
Ile wynosi gwarancja na maty grzewcze?
Gwarancja jest zależna od rodzaju maty i producenta: maty grzewcze pod płytki firmy Thermeco - 25 lat gwarancji maty grzewcze pod płytki firmy Thermoval - 25 lat gwarancji maty grzewcze pod panele firmy Thermeco - 15 lat gwarancji maty grzewcze...
Zobacz wszystkie
reklamacja_1.png
Reklamacje
Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu (może być jego kopia) oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta, karta nie musi być przez nas wypełniona). Prosimy o dołączenie protokołu...
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru, poinformuj nas o tym mailowo na adres: info@trzymajsiecieplo.pl. Otrzymasz od nas korektę na zamówiony towar po jego dostarczeniu z powrotem do nas. Koszt przesyłki ponosi kupujący. W przypadku zakupów realizowanych w ...
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@trzymajsiecieplo.pl. Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio...
Zobacz wszystkie