Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
- O każdym etapie informujemy również drogą mailową
- Oczywiście dzwoniąc do nas również otrzymasz takie informacje
Jakie sposoby płatności obsługujecie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą:
- Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w mailu z zamówieniem)
- Systemu płatności Przelewy24.pl obsługujący większość polskich banków i kart płatniczych
- Systemu płatności PayU
- Systemu płatności PayPal
- Gotówką w siedzibie firmy
Gdzie znajdę fakturę?
- Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem, w przypadku przesyłki pobraniowej znajduje się ona pod listem przewozowym o czym informujemy na liście
- Na życzenie fakturę możemy wysłać mailowo
Jak kupić na raty?
Obecnie nie mamy takiej możliwości ale pracujemy nad tym.
Na mojej fakturze są błędne dane, jak mogę to poprawić?
W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:
- Numer faktury lub zamówienia
- Nowe dane na adres info@trzymajsiecieplo.pl
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki za granicę ale każdą wysyłkę wyceniamy indywidualnie zależnie od wagi towaru i kraju do jakiego nadajemy przesyłkę. Skontaktuj się z nami celem poznania szczegółów.
Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu (może być jego kopia) oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta, karta nie musi być przez nas wypełniona).
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru, poinformuj nas o tym mailowo na adres: info@trzymajsiecieplo.pl. Otrzymasz od nas korektę na zamówiony towar po jego dostarczeniu z powrotem do nas. Koszt przesyłki ponosi kupujący. W przypadku zakupów realizowanych w siedzibie firmy należy zgłosić się z towarem do siedziby firmy.
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@trzymajsiecieplo.pl. Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu. Kontakt telefoniczny znajdziesz na karcie gwarancyjnej. W przypadku zakupu dokonanego w siedzibie, udaj się do nas.