BEZPIECZNE ZAKUPY
na każdym etapie zamówienia
DARMOWA DOSTAWA
już od 150zł
NOWOŚCI
nasze nowe produkty
PROMOCJE
produkty w promocyjnych cenach
POMOC TECHNICZNA
doradzamy, podpowiadamy
Zamówienia i dostawa

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • Oczywiście dzwoniąc do nas również otrzymasz takie informacje

Jakie sposoby płatności obsługujecie?

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w mailu z zamówieniem)
  • Systemu płatności Przelewy24.pl obsługujący większość polskich banków i kart płatniczych
  • Systemu płatności PayU
  • Systemu płatności PayPal
  • Gotówką w siedzibie firmy

Gdzie znajdę fakturę?

  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem, w przypadku przesyłki pobraniowej znajduje się ona pod listem przewozowym o czym informujemy na liście
  • Na życzenie fakturę możemy wysłać mailowo

Jak kupić na raty?

Obecnie nie mamy takiej możliwości ale pracujemy nad tym.

Na mojej fakturze są błędne dane, jak mogę to poprawić?

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:

  • Numer faktury lub zamówienia
  • Nowe dane na adres info@trzymajsiecieplo.pl

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłki za granicę ale każdą wysyłkę wyceniamy indywidualnie zależnie od wagi towaru i kraju do jakiego nadajemy przesyłkę. Skontaktuj się z nami celem poznania szczegółów.

Gwarancja
No FAQ available
Jak reklamować?

Co jest niezbędne do reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu (może być jego kopia) oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta, karta nie musi być przez nas wypełniona).

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru, poinformuj nas o tym mailowo na adres: info@trzymajsiecieplo.pl. Otrzymasz od nas korektę na zamówiony towar po jego dostarczeniu z powrotem do nas. Koszt przesyłki ponosi kupujący. W przypadku zakupów realizowanych w siedzibie firmy należy zgłosić się z towarem do siedziby firmy.

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@trzymajsiecieplo.pl. Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu. Kontakt telefoniczny znajdziesz na karcie gwarancyjnej. W przypadku zakupu dokonanego w siedzibie, udaj się do nas.