Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy pod adres wskazany w formularzu zamówienia w pozycji "Dane do wysyłki".
Jeżeli Klient stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, Klient zobowiązany jest dokonać czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Dostawcy. Stosownie do art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 915) po odbiorze przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, Klient ma prawo żądać od Dostawcy spisania protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki niedającego się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze.
Zapłata za Towar i formalności związane z rozliczeniem zakupów wysyłanych za pobraniem są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego Towaru i prowadzi je pracownik Dostawcy.
Koszt dostarczenia zamówionego Towaru każdorazowo podawany jest podczas składania Zamówienia przez Klienta na Stronie internetowej.
Darmowa wysyłka przysługuje klientowi przy płatności z góry jeżeli wartość zakupów przekroczyła 150 zł.
Dramowa wysyłka nie obejmuje przesyłek:
któych wartość koszyka nie przekroczyła 150 zł
przesyłek pobraniowych (w tym wypadku do zamówienia należy doliczyć następującą kwotę do zamówienia: DHL - 21,99, GLS - 17,99 zł, paczkomaty InPost - 9 zł w przypadku niewielkich przesyłek)
wielkogabarytowych takich jak: piece akumulacyjne, kominki elektryczne i duże kurtyny powietrzne, w takim wypadku do przesyłki należy doliczyć koszty wysyłki paletowej (100 zł przy płatności z góry, 120 zł przy płatności pobraniowej)
W celu potwierdzenia zamówienia skontaktujemy się z Klientem telefonicznie lub mailowo.
Wszystkie zamówienia będą realizowane tak szybko jak to możliwe w terminie do 3 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W sytuacjach szczególnych termin wysyłki może zostać wydłużony. W takich przypadkach skontaktujemy się z Klientem w celu ustalenia za jego zgodą innego terminu dostawy.
Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbiór osobisty zamówionego towaru jest możliwy po potwierdzeniu przez Sklep skompletowania Zamówienia. Towar można odebrać w siedzibie Sprzedawcy, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru, w dni robocze (powszednie) w godz. 8.00 – 16.00.
Sprzedawca dołącza do Dostawy fakturę VAT obejmującą przedmiot Zamówienia.
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, wskazanym w formularzu zamówienia w pozycji "Dane do wysyłki", Dostawca pozostawi awizo. Dostawca podejmie kolejną próbę dostarczenia przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do Sprzedawcy. Nie zwalnia to Klienta z obowiązku zapłaty za zamówiony Towar, który może zostać odebrany przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy albo ponownie przesłany do Klienta po zamówieniu przez Klienta ponownej przesyłki.