Reklamacje

Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu (może być jego kopia) oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta, karta nie musi być przez nas wypełniona). Prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego, zgodnie z wzorem zamieszczonym tutaj: wersja PDF, wersja DOC
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru, poinformuj nas o tym mailowo na adres: info@trzymajsiecieplo.pl. Otrzymasz od nas korektę na zamówiony towar po jego dostarczeniu z powrotem do nas. Koszt przesyłki ponosi kupujący. W przypadku zakupów realizowanych w siedzibie firmy należy zgłosić się z towarem do siedziby firmy. Prosimy o dołączenie wypełnionego protokołu zwrotu: wersja PDF, wersja DOC
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@trzymajsiecieplo.pl. Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu. Kontakt telefoniczny znajdziesz na karcie gwarancyjnej. W przypadku zakupu dokonanego w siedzibie, udaj się do nas.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą zadawać pytania