Zamówienia i dostawa

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia O każdym etapie informujemy również drogą mailową Oczywiście dzwoniąc do nas również otrzymasz takie informacje
Jakie sposoby płatności obsługujecie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą: Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w mailu z zamówieniem) Systemu płatności Przelewy24.pl obsługujący większość polskich banków i kart płatniczych Systemu płatności PayU Systemu płatności PayPal Gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy
Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem, w przypadku przesyłki pobraniowej znajduje się ona pod listem przewozowym, o czym informujemy na liście Na życzenie fakturę możemy wysłać mailowo
Jak kupić na raty?
Obecnie nie mamy takiej możliwości ale pracujemy nad tym.
Na mojej fakturze są błędne dane, jak mogę to poprawić?
W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając: Numer faktury lub zamówienia Nowe dane na adres info@trzymajsiecieplo.pl
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki za granicę ale każdą wysyłkę wyceniamy indywidualnie zależnie od wagi towaru i kraju do jakiego nadajemy przesyłkę. Skontaktuj się z nami celem poznania szczegółów.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą zadawać pytania